ensoligmarsdag!

Hej!
uppdateringen är just nu kass! lovar att de ska bli bättre. Men iaf, jag var ledig på måndagen, det passade perfekt eftersom jag då hade hela dagen på mig att bara ta massa kort! träffade elvira under dagen oxå & vi fotade varann lite. Sen idag var det tillbaka till tråkskolan men det var en helt okej dag då ja fick vg på mitt spanska prov! men nu ska jag sov men först kommer några blandade bilder från dehär 2 dagarna!


vad jag hade på mig idag. linne, jeans, spetströja & adidas jacka!

ett litet collage från idag.

lekte med kamram medans jag drack te! haha

fångade min syster på bild i profil!
gillar när det är mörkt & man ser konturerna! :)

ALLT FRPN MIG FÖR TILLFÄLLET!
LOVAR IAF 2 INLÄGG IMORN!

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0